tisdag 19 oktober 2010

Parkeringshus.

Hej mina kära brödrar och systrar i Herren.

Eftersom jag nu tillbringar min tid i den välsignade staden Jönköping och studerar Ordet så har jag blivit så fruktansvärt andlig att jag måste ändra mitt språkbruk. Jag skriver till er i Herrens tid med en önskan om frid till eder alla. Mina konservativa bröder i Herren tycker detta med internet och bloggar är ett satans verk, endast gjort för att förverkliga köttets lustar allenast. Nej mina vänner! Detta redskap är ack så mycket mer! Låtom oss nu fröjdas i Kristi gemenskap på denna blogg och dela vårt dagliga lärjungaskap med varandra.

Jag uppmanar eder att denna gång på djupet rannsaka era hjärtan och finna den passionen som krävs för att hålla denna välsignade blogg vid liv. Amen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar