tisdag 19 oktober 2010

23.23


mina älsklingar
. jag tänker på er varje dag och det var väldigt nödvändigt med lite påfyllning i helgen! men vad gäller lola och samuel så får det väl bli lite "distancerefill" eller vad skulle du säga lola? nu ligger jag i alla fall i min säng här i bergshamra och ska snart sova. för er om vill veta vad jag har gjort idag så började dagen med mitt 3 timmarspass i veckan hos en familj där jag är "allt i allo". har tidigare lämnat biblioteksbäcker, satt ihop ikeahyllor och köpt kattmat mm men idag fick jag hämta kläder från kemtvätten, lämna en jacka för lagning, åka till skomakaren och kopiera en nyckel, sortera handdukar/dukar i en hylla och hängt upp en tvätt. sen åkte jag hem och lagade mat! det blev över så att jag fyllde fyra matlådor märkta "köttfärssås". matlådor är kanon!! sen gick jag (eller nej jag sprang eftersom jag aaaalltid är sen till tbanan, men jag hinner 98%) till tbanan och åkte till familjen och jobbade! sen ikväll har det varit en lugn kväll med desperate housewives (looooooove iiiit) och cougar town, tvätt, disk och nagellacksmålning. men nu ska jag sova! jag hoppas att ni drömmer fina drömmar, vaknar lagom torrt och får en ljuvlig morgondag! ALOHA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar